Eerste Dagen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu Eerste Dagen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu

Eerste Dagen

Door: Tim Debets

Blijf op de hoogte en volg Tim

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Spokane

Hallo allemaal,

26 augustus vertrok ik vanuit Brussel richting Reykjavik(of hoe je het schrijft). Alles ging goed in dit gedeelte van de reis. Eenmaal aangekomen in Ijsland had ik 2 uur tot mijn vlucht richting Seattle, ik heb wat gegeten en gezocht naar een plek om te zitten. Dit was niet makkelijk aangezien het heel erg druk was. Ook vond ik het vliegveld niet erg mooi.
Hierna had ik mijn 8 uur durende vlucht richting Seattle. Eenmaal aangekomen, moest ik mijn bagage ophalen en natuurlijk door de douane gaan. Ik was heel bij, aangezien het door het douane gaan makkelijker was dan ik had gedacht. Ik had 4 uur tot mijn volgende vlucht tot Spokane en ik heb eigenlijk gewoon wat gezeten en gewacht. Het vliegveld van Seattle is heel mooi en het heeft zelfs 3 eigen "metro " lijnen. Van de vlucht naar Spokane heb ik niks mee gekregen aangezien ik alleen heb geslapen :D.

De volgende dag, 27 augustus, heb ik niet zoveel gedaan. Ik heb mijn boeken gehaald, gezorgd dat ik internet had op mijn laptop en gezorgd dat ik wifi heb op mijn mobiel. 's Avonds was het eerste gedeelte van mijn Pre-Orientation, dit is alleen voor International Studenten. We hebben gezellig samen gegeten en wat spelletjes gedaan in kleinere groepen om namen te leren kennen.

Vandaag, 28 augustus, heb ik de hele dag Pre-Orientation. In de morgen hebben we geleerd over het leven op de campus en weer wat spelletjes gespeeld om namen te leren kennen. Na gezamenlijk te hebben geluncht, was er in de middag een Scavenger Hunt(soort van speurtocht), op bepaalde plekken moeseten we foto's/video's maken. Na het eten, hebben we een presentatie van onze foto's en video's. En sluiten we de avond af met wat mooie Karaoke.

Wat me wel is opgevallen is dat de mensen in USA tot nu toe opener zijn dan mensen in Europa.

Tot de volgende keer maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Student universiteit Maastricht die voor 4 maanden gaat studeren aan Whitworth University te Spokane.

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4899

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 17 December 2014

Exchange Spokane

Landen bezocht: