Laatste orientatie dagen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu Laatste orientatie dagen - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu

Laatste orientatie dagen

Door: Tim Debets

Blijf op de hoogte en volg Tim

05 September 2014 | Verenigde Staten, Spokane

HALLLOOOOO,

Fancy feast was een groot succes. Het was hartstikke gezellig en het eten was gewoon weg erg lekker. Hierna hadden we een hiphop violist. Dit was gewoon super vet om te horen, hij was erg goed. Als laatste hadden we nog traditiation meeting. We waren aan het rennen over de campus en iedereen kreeg hun eigen naam. Mijn naam werd FLYING von DUTCHMAN. Gewoon weg een leuke dag.

OP maandag hadden we een presentatie over diversity(verschillen in de gemeenschap). Het was opzicht interessant maar het duurde veel te lang. Na de onderbreking hadden we een presentatie over GREENDOT. Dit is een groep mensen die proberen ervoor te zorgen dat je op de campus veilig kunt rondlopen. 's Avonds hadden we een concert van Phil Wickham. Hij is erg bekend in USA(ik had er nog nooit van gehooord). Het was opzicht wel redelijk goed, maar het was beetje te luid. Hierna hadden we Yell-Off. Elke dorm zong hun eigen liedjes, was gewoon leuk om te horen. Hierna was Hallin, de jongens van elke dorm, zongen voor de meiden van elke dorm.

Op dinsdag was onze laatste dag van traditiation. Overdag was er niet zoveel te doen, wat wel leuk is. Met een groep mensen hebben we frisbee gedaan. Dit is erg populair op Whitworth. In de middag moesten we een dans voorbereiden als voor Mock Rock. Ondanks dat ik niet kan dansen, kan ik zeggen dat het gewoon erg gezellig was. Iedere dorm had hun eigen dans gemaakt. Om traditiation af te sluiten, mochten we rennen door de regen en hadden we een water slide.

Op woensdag waren de eerste lessen. Maar in de lessen is tot nu toe nog niks echt iets gebeurd.