Laatste Maand - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu Laatste Maand - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Tim Debets - WaarBenJij.nu

Laatste Maand

Door: Tim Debets

Blijf op de hoogte en volg Tim

10 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Spokane

Hallo mensen,

Het is een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven, dus ik wil jullie hierbij een update geven. Met mij persoonlijk gaat het helemaal goed, ik ben nu in de periode waar ik wekelijks een examen heb. Dit is allemaal zeer goed te doen. Voor de rest gaat het studeren gemakkelijk af, het kost niet teveel tijd, dus ik heb veel vrije tijd om helemaal niks te doen.

De sportevents zijn leuk om naar toe te gaan. Ik heb tot nu toe geen enkele voetbal en volleybal wedstrijd gemist. Helaas zijn ze niet allemaal gewonnen door het team van Whitworth, maar het is gewoon erg leuk om naar toe te gaan en lekker te relaxen.

Ondertussen is de competitie van volleyballen van schoolteams ook begonnen wat erg leuk is. De eerste drie wedstrijden hebben we gewonnen als team, helaas verloren we de laatste wedstrijd.

Ook ben ik nu 2 keer naar de kerk geweest op zondag. Dit is een hele andere beleving dan in Europa en in mijn mening is het hier beter. Veel moderner en is het meer open over veel onderwerpen.
Komend weekend in Homecoming. Dit is iets raars, volgens mij is het alleen maar een reden om een feest te hebben. Dit is meestal gecombineerd met een football match, maar omdat ik hier niks aan vindt, zal ik er niet naar toe gaan. Voor de rest zijn er meerdere eventen rond Homecoming. Ook zijn er komend weekend activiteiten omdat de universiteit 125 JAAR bestaat!!!

Hopelijk heb ik jullie weer wat op de hoogte gebracht.
Adië Wah
Tim

  • 11 Oktober 2014 - 11:52

    Toon:

    Tim leuk weer iets van je te horen. Ik lees dat het je goed bevalt.
    Geniet van het verblijf in de USA. Dit neemt je niemand meer af.
    Ik las dat ze je toch aan het volleyballen hebben gekregen. Laat die Amies maar eens zien wat je bij Tornado (woensdaggroep) hebt geleerd.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Met 5 trainers (om de 2 weken) gaan wij ziender ogend veruit. !!!!!!

    Tim de groeten van die ouwe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Student universiteit Maastricht die voor 4 maanden gaat studeren aan Whitworth University te Spokane.

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4911

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 17 December 2014

Exchange Spokane

Landen bezocht: